KudoZ home » Croatian to Italian » Medical: Dentistry

pomično mjerilo

Italian translation: calibro dentale/estesiometro


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:pomično mjerilo
Italian translation:calibro dentale/estesiometro
Entered by: bergazy

17:26 Jul 7, 2007
Croatian to Italian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
Croatian term or phrase: pomično mjerilo
engl. = calliper
Je li to "calibro" ili "calibro a corsoio" ili "calibro a nonio"?
Ivana Kahle
Croatia
calibro dentale/estesiometro
Explanation:
Ne znam što vam više odgovara. Calibro dentale je vrlo čest izraz a
estesiometro se navodi na Eurodicautom rječniku.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-07 19:00:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.hr/search?hl=hr&client=firefox-a&channel=s...
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Hvala. Sve predloženo mi se čini dobro, ali sam se na kraju odlučila za calibro dentale.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5calibro
Sherefedin MUSTAFA
4calibro dentale/estesiometrobergazy


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
calibro


Explanation:
http://www.eurostore-shop.com/catalog/product_info.php/cPath...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
calibro dentale/estesiometro


Explanation:
Ne znam što vam više odgovara. Calibro dentale je vrlo čest izraz a
estesiometro se navodi na Eurodicautom rječniku.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-07 19:00:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.hr/search?hl=hr&client=firefox-a&channel=s...

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala. Sve predloženo mi se čini dobro, ali sam se na kraju odlučila za calibro dentale.