KudoZ home » Czech to English » Advertising / Public Relations

věcná cena

English translation: giveaway


11:45 Sep 12, 2007
Czech to English translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
Czech term or phrase: věcná cena
Zvolenú stratégiu prispievania vecných cien do letákov partnerov pokladám v tomto momente za úspešnú...
Milan Pavlas
Czech Republic
English translation:giveaway
Explanation:
např.

--------------------------------------------------
Note added at 22 h (2007-09-13 10:12:09 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rádo se stalo, nicméně zásluha za "freebie" patří Petrovi.
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
Dekuji velmi. Uvazoval jsem puvodne o giveaway items, ale zavanelo mi to charitou, proto dotaz. Freebie mi prijde sikovnejsi. Dekuji, Petre i Pavle.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3freebie - dárek zdarmapetr jaeger
4 +2giveaway
Pavel Blann


Discussion entries: 7





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
giveaway


Explanation:
např.

--------------------------------------------------
Note added at 22 h (2007-09-13 10:12:09 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rádo se stalo, nicméně zásluha za "freebie" patří Petrovi.

Pavel Blann
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dekuji velmi. Uvazoval jsem puvodne o giveaway items, ale zavanelo mi to charitou, proto dotaz. Freebie mi prijde sikovnejsi. Dekuji, Petre i Pavle.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petr jaeger: nebo taky freebie - dárek zdarma
21 mins
  -> díky a doporučuji zadat freebie jako další odpověď, nechť si může Milan Pavlas vybrat

agree  webguru
1 hr
  -> díky!

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
freebie - dárek zdarma


Explanation:
byly doby, tak zvane zlate casy, kdy nam freebies davali na kazdem firemnim skoleni. ted uz se jenom sklizi :)

petr jaeger
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann: kratší a jasnější :)
3 mins

agree  seraalice
10 days

agree  luciiebe: agree
145 days