ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Czech to English » Electronics / Elect Eng

propoj

English translation: jumper


12:01 Jun 19, 2017
Czech to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / splachovač
Czech term or phrase: propoj
Návod na splachovač pisoárů:

Viz http://www.azp.cz/p106536/cos-2-zarizeni-pro-casove-ovladane... (dole je montážní návod, druhá strana)

Třemi drátovými propoji lze měnit logiku snímání vstupů. Všechny vstupy jsou po kompletaci
nativně nastaveny na aktivování vstupu sepnutím. V případě potřeby změny logiky snímání
vstupu, stačí přerušit patřičný propoj. Př.: pro vstup 1 náleží propoj na pozici 1...vstupu 3 náleží propoj na pozici 3.

Manuální spouštění spláchnutí:
Manuálně lze vyvolat spláchnutí aktivováním vstupu 1. Podle nastavené konfigurace
hnědým propojem č.1 (propoj nepřerušen) vstup spojíme, (propoj přerušen)
vstup rozpojíme.
* CHYBNÁ KONFIGURACE VSTUPU 1:
Pokud je vstup 1 propojem č.1. nesprávně nakonfigurován poznáme tak,
že po zapnutí dojde ke svitu tečky úplně v pravo s mžikovým problikáváním časové
hodnoty pro sepnutý stav. Výstup bude trvale sepnut.


Nejsem si jist, zda se propojem zde nemíní propojka, čili anglicky jumper.

Děkuji za radu.
David Vašek
Czech Republic
English translation:jumper
Explanation:
řekl bych v tomto případě

Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jumperIvan Šimerka
4jump wire
Scott Evan Andrews


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jump wire


Explanation:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jump_wire
I think your right, propojka bude asi propoj....dratovy propoj...


Scott Evan Andrews
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jumper


Explanation:
řekl bych v tomto případě



Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 19
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.