KudoZ home » Czech to Polish » Finance (general)

daňovy doklad

Polish translation: dokument podatkowy


11:29 Feb 12, 2009
Czech to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / ksiegowość
Czech term or phrase: daňovy doklad
Faktura - daňovy doklad
gwido
Polish translation:dokument podatkowy
Explanation:
:)
Selected response from:

Patrycja Kobylska
Poland
Grading comment
bardzo dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5faktura VATLudek Vasta
4dokument podatkowy
Patrycja Kobylska


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dokument podatkowy


Explanation:
:)

Patrycja Kobylska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
bardzo dziękuję za pomoc

2 days5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
faktura VAT


Explanation:
Zaleznie od kontekstu, ale w wiekszosci mozna napisac "faktura VAT". Czeska ustawa w ogole nie zna slowa "faktura", tam jest po prostu termin "daňový doklad" (dokument podatkowy), ktory musi spelniac pare naleznosci, ale czy dokument nazywasz "faktura" czy "potwierdzeniem o [cos-tam-cos-tam]", to juz zalezy tylko od ciebie.


    Reference: http://cs.wikipedia.org/wiki/Da%C5%88ov%C3%BD_doklad
Ludek Vasta
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech