KudoZ home » Czech to Polish » Science

czy jest w porzadku to tlumaczenie?

Polish translation: nie całkiem


20:55 Apr 2, 2002
Czech to Polish translations [PRO]
Science
Czech term or phrase: czy jest w porzadku to tlumaczenie?
B. Chromatografia | Bada się metodš chromatografii na
na cienkiej warstwie| cienkiej warstwie z użyciem płytki z warstwš
| 0,2 mm chromatograficznego żelu krzemionkowego. Na
| chromatografie sš podstawowe plamy dla
| 1,1-GPM i 1,6-GPS


. Chromatografie | Zkouší se metodou chromatografie na
na tenké vrstvě | tenké vrstvě s použitím desky s vrstvou
| 0,2 mm chromatografického silikagelu. Na
| chromatografu jsou základní skvrny pro
| 1,1-GPM a 1,6-GPS
Alex Pszczola
Polish translation:nie całkiem
Explanation:
Tekst jest zrozumiały, ale nie całkiem fachowy. Ta metoda analityczna nosi bowiem nazwę 'chromatografia cienkowarstwowa'. Poniższy link podaje dokładny opis tej metody.
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nie całkiem
leff
4V poradkuMartina Ley


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
V poradku


Explanation:
Mne se to takto libi

Martina

Martina Ley
Native speaker of: Native in CzechCzech

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nie całkiem


Explanation:
Tekst jest zrozumiały, ale nie całkiem fachowy. Ta metoda analityczna nosi bowiem nazwę 'chromatografia cienkowarstwowa'. Poniższy link podaje dokładny opis tej metody.


    Reference: http://www.ceti.pl/alchemia/tlc.htm
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 384