KudoZ home » Danish to English » Bus/Financial

6 procent 2032

English translation: 6% 2032


18:48 Jan 2, 2003
Danish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Danish term or phrase: 6 procent 2032
Se også mit andet spørgsmål m. kontekst: http://www.proz.com/?sp=h&id=335685.

Mon man oversætter direkte: 6 per cent 2032?
Barbara Østergaard
Denmark
English translation:6% 2032
Explanation:
Baseret på en del års erfaring fra sektoren.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-02 19:09:16 (GMT)
--------------------------------------------------

http://danskeresearch.danskebank.com/
Selected response from:

olebernth
Grading comment
Tak. Jeg kunne ikke umiddelbart finde noget på danske analyses hjemmeside. Allround, per cent er i to ord; percentage i ét ;-)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +26% 2032
olebernth
56 percent 2032
Allround


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
6% 2032


Explanation:
Baseret på en del års erfaring fra sektoren.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-02 19:09:16 (GMT)
--------------------------------------------------

http://danskeresearch.danskebank.com/

olebernth
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 74
Grading comment
Tak. Jeg kunne ikke umiddelbart finde noget på danske analyses hjemmeside. Allround, per cent er i to ord; percentage i ét ;-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christina Clark: Se også bla. http://www.nysedata.com/bondsymbols/
9 mins

agree  Suzanne Blangsted
1 hr

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
6 percent 2032


Explanation:
Ja, det ville jeg gøre hvis jeg var dig. Men percent skal selvfølgelig være i 1 ord.

Allround
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 60