KudoZ home » Danish to English » Business/Commerce (general)

vinduesladerne

English translation: Vinduesplader


22:26 Dec 7, 2004
Danish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Business/Commerce (general)
Danish term or phrase: vinduesladerne
Til gengæld har vi valgt at lade vinduesladerne udgå – til fordel for et sortiment fra X – mere herom længere nede i referatet.
PMPtranslations
English translation:Vinduesplader
Explanation:
Der kunne jo også mangle et bogstav, så der skulle stå "vinduesPlader", som vist er det samme som vindueskarme (se linket).
Selected response from:

PCovs
Denmark
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Vinduesplader
PCovs
3(vindues)skodderneRandi Stenstrop
3windows supplySuzanne Blangsted


Discussion entries: 1





  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
windows supply


Explanation:
mit forslag

Suzanne Blangsted
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 99

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(vindues)skodderne


Explanation:
Efter at have set de andre spørgsmål er jeg ret sikker på, at min mistanke er rigtig - der er jo andre uoversatte ting i teksten: Jeg tror, at det er delvis oversat fra tysk Fensterladen, som altså betyder vinduesskodder.

Randi Stenstrop
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 24

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Vinduesplader


Explanation:
Der kunne jo også mangle et bogstav, så der skulle stå "vinduesPlader", som vist er det samme som vindueskarme (se linket).


    Reference: http://www.lamipro.dk/vinduesplader.htm
PCovs
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4