KudoZ home » Danish to English » Finance (general)

Det videregående 2-årige bankkursus

English translation: Advanced/Higher Banking Diploma


08:12 Sep 18, 2007
Danish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / gl. finansiel overbygningsuddannelse i privat regi...
Danish term or phrase: Det videregående 2-årige bankkursus
Er du måske stødt på det kursus/den uddannelse ifm. oversættelse af f.eks. cv'er og lignende? Uddannelsen stammer fra 1978 (og blev vist ændret til en anden titel efter 1992). Jeg har fundet frem til, at det er en gl. finansiel overbygningsuddannelse i privat regi formentlig under Den Danske Bankforening (nu Finansrådet)
Helle Kaiser-Nielsen
United Kingdom
English translation:Advanced/Higher Banking Diploma
Explanation:
My suggestion. You will find many hits in Google.
Selected response from:

Diarmuid Kennan
Ireland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3The 2 year continuous education in bankingSuzanne Blangsted
2Advanced/Higher Banking Diploma
Diarmuid Kennan


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Advanced/Higher Banking Diploma


Explanation:
My suggestion. You will find many hits in Google.

Diarmuid Kennan
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 170

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
The 2 year continuous education in banking


Explanation:
my suggestion

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 139