KudoZ home » Danish to English » Finance (general)

vandre uhindret igennem

English translation: will go almost straight to the bottom line


10:07 Apr 7, 2004
Danish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Danish term or phrase: vandre uhindret igennem
De nødvendige investeringer i optimering af produktion og salgsarbejde er dog foretaget, og derfor vil en ekstra krones salg vandre nærmest uhindret igennem hele resultatopgørelsen ned til bundlinjen.

Nogle gode forslag til en oversættelse?
Barbara Østergaard
Denmark
English translation:will go almost straight to the bottom line
Explanation:
IMHO
Måske kan det give lidt inspiration.

God Påske!
Selected response from:

PCovs
Denmark
Grading comment
Ja tak ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4will go through almost without hindrance (US)Suzanne Blangsted
3will go almost straight to the bottom line
PCovs


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
will go almost straight to the bottom line


Explanation:
IMHO
Måske kan det give lidt inspiration.

God Påske!

PCovs
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Ja tak ;)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
will go through almost without hindrance (US)


Explanation:
med hjælp fra Munksgaards dansk-engelsk ordbog

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 139