KudoZ home » Danish to Norwegian » Internet, e-Commerce

Undgå venligst at afbryde din browser under behandlingen af betalingen

Norwegian translation: Ikke lukk leseren eller gå ut av denne siden mens betalingen behandles


14:15 Mar 12, 2008
Danish to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce
Danish term or phrase: Undgå venligst at afbryde din browser under behandlingen af betalingen
Hele sætningen lyder: "Betalingen behandles
Undgå venligst at afbryde din browser under behandlingen af betalingen"
Barbara Østergaard
Denmark
Norwegian translation:Ikke lukk leseren eller gå ut av denne siden mens betalingen behandles
Explanation:
Jeg ville droppet "vennligst" på norsk - vi er ikke så høflige:)
Selected response from:

Bjørnar Magnussen
Grading comment
Jeg har brugt nettleseren - tak til jer begge
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Ikke lukk nettleseren mens betalingen behandlesRobert Rygnestad
4 +1Ikke lukk leseren eller gå ut av denne siden mens betalingen behandles
Bjørnar Magnussen


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ikke lukk leseren eller gå ut av denne siden mens betalingen behandles


Explanation:
Jeg ville droppet "vennligst" på norsk - vi er ikke så høflige:)

Bjørnar Magnussen
Specializes in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Jeg har brugt nettleseren - tak til jer begge

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atlenorway
95 days

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ikke lukk nettleseren mens betalingen behandles


Explanation:
browser=nettleser
Enig i at vi ikke bruker vennligst i samme grad som danskene

Robert Rygnestad
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atlenorway
93 days