KudoZ home » Danish to Swedish » Retail

velværelset

Swedish translation: mysrummet


16:54 Feb 14, 2006
Danish to Swedish translations [PRO]
Retail / Retail
Danish term or phrase: velværelset
DANMARK: xxx lancerer velværelset
Alle har ret til et fedt bad! Med disse ord lancerer xxx nu velværelset, der er fremtidens badeværelse med rum til nydelse og har fokus på afkobling fra den daglige stress. Velværelset er udstyret med badekar, musikanlæg, bløde stole, bord med videre og er især tiltænkt kvinderne.
Monica Berntsson
Sweden
Swedish translation:mysrummet
Explanation:
åtminstone lika intelligent som originalet
Selected response from:

asptech
Grading comment
Tack, jag väljer detta i det här fallet.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5mysrummetasptech
4avkopplingsrummet
Sven Petersson
3trivselrum
Kaj Genell


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
mysrummet


Explanation:
åtminstone lika intelligent som originalet

asptech
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Tack, jag väljer detta i det här fallet.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
velværelset
avkopplingsrummet


Explanation:
:o)

Sven Petersson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

2049 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trivselrum


Explanation:
sådana här ord är ofta modeord ......

Kaj Genell
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish