KudoZ home » Danish to Swedish » Tech/Engineering

palle mønstre

Swedish translation: pallastningsmönster


07:54 Jun 27, 2003
Danish to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering
Danish term or phrase: palle mønstre
En robot: " Emner til robotten er pap kartonner af forskellig størrelse. Se tegninger af palle mønstre. "

"Der palleteres i forskellige mønstre dog 1 mønster pr. størrelse emner. Se tegninger af palle mønstre."
Monica Berntsson
Sweden
Swedish translation:pallastningsmönster
Explanation:
...alltså ett förutbestämt sätt hur en viss (last-)pall ska lastas för att man ska få plats med maximalt antal lådor på den,
Selected response from:

Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Grading comment
Tack båda!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4staplingsmönsterBo Soderholm
4pallastningsmönsterHans-Bertil Karlsson


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pallastningsmönster


Explanation:
...alltså ett förutbestämt sätt hur en viss (last-)pall ska lastas för att man ska få plats med maximalt antal lådor på den,

Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 232
Grading comment
Tack båda!

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
staplingsmönster


Explanation:
En variant på temat

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-27 08:33:50 (GMT)
--------------------------------------------------

Det kom in ett \"http://\" för mycket i länken - beklagar

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-27 08:33:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Det kom in ett \"http://\" för mycket i länken - beklagar


    Reference: http://www.ean.se/swe/sys/Svrekgodsetik.htm
Bo Soderholm
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 20