KudoZ home » Danish to Swedish » Tech/Engineering

teer

Swedish translation: T:n / T-kopplingar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Danish term or phrase:teer
Swedish translation:T:n / T-kopplingar
Entered by: Mario Marcolin

14:19 Nov 6, 2003
Danish to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering
Danish term or phrase: teer
rörkopplingar
Mario Marcolin
Sweden
T:n
Explanation:
skulle förmoda att det rör sig om T:n eller T-kopplingar.
Selected response from:

xxxMarianne
Belgium
Grading comment
Tack till er båda för snabba svar!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4T-kopplingarHans-Bertil Karlsson
4T:nxxxMarianne


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
T:n


Explanation:
skulle förmoda att det rör sig om T:n eller T-kopplingar.

xxxMarianne
Belgium
Native speaker of: Swedish
PRO pts in pair: 26
Grading comment
Tack till er båda för snabba svar!

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
T-kopplingar


Explanation:
Wordfinders danska lexikon föreslår Te (alltså drycken), men det tvivlar jag på :-)

Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 232