KudoZ home » Dutch to English » Accounting

BT en k v/d g

English translation: bijzonder tarief


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:BT
English translation:bijzonder tarief
Entered by: JTLingos

05:10 Feb 22, 2005
Dutch to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Dutch term or phrase: BT en k v/d g
Details on a salary slip (loonstrookje).

Vrijgestelde vergoeding BT
Sociaal fonds k v/d g
JTLingos
bijzonder tarief
Explanation:
Normaal tarief / Bijzonder tarief
Berekeningen over zowel het normale tabeltarief als voor berekeningen voor beloningen die in de regel slechts eenmaal worden

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 29 mins (2005-02-22 06:39:44 GMT)
--------------------------------------------------

kijk ook eens op volgende site, misschien kan deze u helpen
www.salarisproforma.nl/ index.php?page=elementen&lnk=2 - 25k
Selected response from:

rodi
Belgium
Grading comment
Bedankt aan iedereen.

Henk, de betrokkene heet helaas geen K v/d G. Kas van de gezondheidszorg leverde een hit op Google, dus wie weet. In elk geval bedankt!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1bijzonder tariefrodi
1 +1kas van de gezondheidszorg; kantoor van de ... ???
Henk Peelen


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
bijzonder tarief


Explanation:
Normaal tarief / Bijzonder tarief
Berekeningen over zowel het normale tabeltarief als voor berekeningen voor beloningen die in de regel slechts eenmaal worden

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 29 mins (2005-02-22 06:39:44 GMT)
--------------------------------------------------

kijk ook eens op volgende site, misschien kan deze u helpen
www.salarisproforma.nl/ index.php?page=elementen&lnk=2 - 25k

rodi
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bedankt aan iedereen.

Henk, de betrokkene heet helaas geen K v/d G. Kas van de gezondheidszorg leverde een hit op Google, dus wie weet. In elk geval bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AllisonK: ik heb dit toevallig NET in een vertaling gehad vandaag!
11 hrs
  -> dank u Allison

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
kas van de gezondheidszorg; kantoor van de ... ???


Explanation:
Puur een eerste indruk.
kas van de ... lijkt me vrij waarschijnlijk, maar wat is de g?

--------------------------------------------------
Note added at 2005-02-22 08:30:14 (GMT)
--------------------------------------------------

Heet de betrokkene toevallig niet k v/d g, zodat \"sociaal fonds k v/d g\" feitelijk betekent \"afdracht sociaal fonds ten laste van k v/d g\"?

--------------------------------------------------
Note added at 2005-02-23 17:20:22 (GMT)
--------------------------------------------------

of:
kas voor ? gezondheidszorg
echt een gok.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AllisonK: met je tweede suggestie - zou best kunnen
22 hrs