KudoZ home » Dutch to English » Engineering (general)

Zuigkleden

English translation: suction canvas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:Zuigkleden
English translation:suction canvas
Entered by: Ramon Somoza

13:36 Jul 5, 2008
Dutch to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Dutch term or phrase: Zuigkleden
Sorry, no context...
Ramon Somoza
Spain
suction canvas
Explanation:
Niet zeker van deze vertaling in deze context, alhoewel Google er wel hits voor geeft in verband met air conditioners; het komt wel in de buurt, denk ik.
Zie voor een foto van een zuigkleed:
www.platstanne.nl/zuigkleden.html -

Zuigkleed wordt ook wel "zuigzeil" genoemd, zie: tp://www.marktnet.nl/Zuigwand-verplaatsbaar-voor-kisten-1880271....

“eventueel kan er ook een nieuwe of gebruikte ventilator voor gebruikt worden, zoook de toegepaste zeilen van 1,50 of 2 meter zijn te leveren.”
Selected response from:

Sindy Cremer
Grading comment
Ja hoor, dit lijkt er wel op... Hartelijk bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3suction canvas
Sindy Cremer
3see text
L.J.Wessel van Leeuwen


Discussion entries: 1





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
see text


Explanation:
If it is a typo for zuigklep or zuigkjleppen, which I think it is, then = suction valve is what you are looking for.

L.J.Wessel van Leeuwen
South Africa
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
Notes to answerer
Asker: Ik denk niet dat het een typo is, zie http://www.wakkerzonwering.nl/tekst/37/Zuigkleden.html

Asker: Zie ook http://www.platstanne.nl/zuigkleden.html


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
suction canvas


Explanation:
Niet zeker van deze vertaling in deze context, alhoewel Google er wel hits voor geeft in verband met air conditioners; het komt wel in de buurt, denk ik.
Zie voor een foto van een zuigkleed:
www.platstanne.nl/zuigkleden.html -

Zuigkleed wordt ook wel "zuigzeil" genoemd, zie: tp://www.marktnet.nl/Zuigwand-verplaatsbaar-voor-kisten-1880271....

“eventueel kan er ook een nieuwe of gebruikte ventilator voor gebruikt worden, zoook de toegepaste zeilen van 1,50 of 2 meter zijn te leveren.”



    www.platstanne.nl/zuigkleden.html -
Sindy Cremer
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ja hoor, dit lijkt er wel op... Hartelijk bedankt!