KudoZ home » Dutch to English » Law (general)

beoogt de kwaliteit van de beroepsuitoefening in de individuele gezondheidszorg

English translation: The aim of the BIG Act is to enhance and monitor the


06:43 Aug 11, 2004
Dutch to English translations [PRO]
Law (general)
Dutch term or phrase: beoogt de kwaliteit van de beroepsuitoefening in de individuele gezondheidszorg
Nog steeds het bedrijfsplan :-(

Naast de regelgeving omtrent de productsamenstelling en ingrediënten is ook de BIG-wet (bijlage 13: Big wet) van toepassing op het concept omdat er inspuitingen verricht worden. De Wet BIG *beoogt de kwaliteit van de beroepsuitoefening in de individuele gezondheidszorg te bevorderen en te bewaken* en de patiënt te beschermen tegen ondeskundig en onzorgvuldig handelen door beroepsbeoefenaren. De inspuitingen vallen onder de voorbehouden behandeling, deze behandelingen mogen alleen door een bevoegde of onder toezicht van een bevoegde uitgevoerd worden
Iris70
English translation:The aim of the BIG Act is to enhance and monitor the
Explanation:
professional quality of individual health care.
Selected response from:

xxxjarry
South Africa
Grading comment
Thanks Jarry (and Sevan)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2The aim of the BIG Act is to enhance and monitor thexxxjarry
4The "BIG" law aims at improving and guarding the quality of the private health care professionArsen Nazarian


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
The "BIG" law aims at improving and guarding the quality of the private health care profession


Explanation:
Het enige probleem hier lijkt mij het woord "individuele" gezondheidszorg te zijn. Waarschijnlijk is daarmee bedoeld "private".

Arsen Nazarian
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in ArmenianArmenian
PRO pts in category: 28

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
The aim of the BIG Act is to enhance and monitor the


Explanation:
professional quality of individual health care.

xxxjarry
South Africa
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 334
Grading comment
Thanks Jarry (and Sevan)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  writeaway: bingo
2 hrs

agree  Tina Vonhof
9 hrs