KudoZ home » Dutch to English » Other

LN SV

English translation: [ loon sociale verzekeringen ]


13:49 Mar 3, 2002
Dutch to English translations [Non-PRO]
/ salarisadministratie
Dutch term or phrase: LN SV
Dit is een afkorting op een Nederlandse salarisstrook van iemand die in een ziekenhuis werkt. Enig idee?
Willemina Hagenauw
English translation:[ loon sociale verzekeringen ]
Explanation:
Ik besef dat dit geen Engels is, laat staan een Engelse afkorting. Maar misschien helpt het jou (of iemand anders hier) alvast op weg.

Ik vermoed dat 'LN SV' een afkorting is voor '(bruto)loon sociale verzekeringen' (zie referenties).
Selected response from:

Antoinette Verburg
Netherlands
Grading comment
Hartelijk dank!

Willemina
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ss Txb
Josephina Kooijman
2[ loon sociale verzekeringen ]
Antoinette Verburg


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
[ loon sociale verzekeringen ]


Explanation:
Ik besef dat dit geen Engels is, laat staan een Engelse afkorting. Maar misschien helpt het jou (of iemand anders hier) alvast op weg.

Ik vermoed dat 'LN SV' een afkorting is voor '(bruto)loon sociale verzekeringen' (zie referenties).


    Reference: http://www.gbf-info.nl/GBF-online/bruto-netto-2001/help.asp
    Reference: http://www.detamps.nl/werkgevers/vragen/main.htm
Antoinette Verburg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 306
Grading comment
Hartelijk dank!

Willemina

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ss Txb


Explanation:
Social Security Taxable. Schrijfwijze op een van mijn Amerikaanse loonstroken.


Josephina Kooijman
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 12