KudoZ home » Dutch to English » Tech/Engineering

aansluitkader

English translation: connector


12:21 Apr 4, 2002
Dutch to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Dutch term or phrase: aansluitkader
Rechthoekige brandklep met volgende kenmerken:
•een vuurvaste tunnel, asbestvrij, vochtongevoelig
•mechanisme integraal uit de muur
•vochtbestendig en asbestvrij klepblad met dikte 45 mm
•assen in onderhoudsvrije lagers
•afdichtingen tegen koude en warme rook
•standaardaansluitkader PG30
•eenvoudig omwisselbaar mechanisme
Opties :
•aansluitkader PG20
•aansluitkader PM
•aansluitkader PP
•verlengde tunnel
Technische gegevens :
•drukverliescoëfficiënten
•nettodoorlaatsecties
•technische fiche met afmetingen,inbouwgegevens,etc
Kathleen Ferny
Belgium
English translation:connector
Explanation:
or some combination with connection, e.g. connection ring
Selected response from:

Chris Hopley
Netherlands
Grading comment
Turned out to be 'installation subframe'. Thanks for the suggestion though.

1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4continuation frame
Elisabeth Ghysels
1connector
Chris Hopley


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
continuation frame


Explanation:
lijkt me logisch, maar de term wordt zo frequent gebruikt in andere samenhang, dat ik niet zomaar een bevestiging kan vinden in Google.
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 168

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
connector


Explanation:
or some combination with connection, e.g. connection ring

Chris Hopley
Netherlands
Native speaker of: English
PRO pts in pair: 2117
Grading comment
Turned out to be 'installation subframe'. Thanks for the suggestion though.