KudoZ home » Dutch to French » Advertising / Public Relations

piepje

French translation: musical


06:27 Apr 2, 2004
Dutch to French translations [Non-PRO]
Advertising / Public Relations
Dutch term or phrase: piepje
context: stapelblokken (speelgoed voor kinderen)
6 zijden met reliëf, waarvan 2 gekleurd
met piepje
veilig en getest
bevorderen tastzin, motoriek en kleurherkenning
ann huwaert
French translation:musical
Explanation:
ze maken dus geluid.... en meestal een aangenaam geluid, ik zou het op musical houden, zonder 'met'

een 'bip', doet eerder aan een telefoonbip denken...

Jouet & jeu : Jouets & jeux chez tous les marchands... à bascule, Jeu de bain, Hochet, Mobile, Jeu d'éveil, Jouet musical, Porteur et ... de fête, Puzzle, Toupie Jeu de réflexion Casse tête, Rubic's cube, Jeu de ...
www.webmarchand.com/jouets_jeux.htm

enfant-aveugle.com... Cube musical permettant d'écouter une composition de Mozart dans 6 versions instrumentales. ... MOUVEMENT MUSICAL. ... A insérer soi-même dans un jouet. ...
www.enfant-aveugle.com/page862.html

Selected response from:

Elisabeth Toda-v.Galen
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2musicalElisabeth Toda-v.Galen
4bipxxxNicolette Ri


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bip


Explanation:
http://www.momes.net/Journal/actualites/tamago.html

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2004-04-02 06:55:45 GMT)
--------------------------------------------------

ergens begrijp ik iets niet: dit is blijkbaar speelgoed voor heel kleine kinderen. Zit daar een piep in?

xxxNicolette Ri
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
musical


Explanation:
ze maken dus geluid.... en meestal een aangenaam geluid, ik zou het op musical houden, zonder 'met'

een 'bip', doet eerder aan een telefoonbip denken...

Jouet & jeu : Jouets & jeux chez tous les marchands... à bascule, Jeu de bain, Hochet, Mobile, Jeu d'éveil, Jouet musical, Porteur et ... de fête, Puzzle, Toupie Jeu de réflexion Casse tête, Rubic's cube, Jeu de ...
www.webmarchand.com/jouets_jeux.htm

enfant-aveugle.com... Cube musical permettant d'écouter une composition de Mozart dans 6 versions instrumentales. ... MOUVEMENT MUSICAL. ... A insérer soi-même dans un jouet. ...
www.enfant-aveugle.com/page862.html



Elisabeth Toda-v.Galen
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNicolette Ri: je hebt gelijk, "petit bruit" peut-être?
2 hrs

agree  avsie: ik ben met je eens :-)
3 hrs