KudoZ home » Dutch to French » Bus/Financial

beschikbaar voor alle leden...

French translation: la cassette vidéo sera disponible pour tous les membres


19:38 Aug 7, 2002
Dutch to French translations [PRO]
Bus/Financial / Vergadertekst
Dutch term or phrase: beschikbaar voor alle leden...
Volledige zin: "De videos zal beschikbaar zijn voor alle leden."

Context: Vergadertekst.

Dank u!
Nathalya
Belgium
French translation:la cassette vidéo sera disponible pour tous les membres
Explanation:
of met een andere zinsbouw:
tous les membres pourront disposer de la cassette vidéo.

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Dank u :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1la cassette vidéo sera disponible pour tous les membrestonnie
4 +2la cassette vidéo sera disponible pour tous les membresSerge L
3Tous les membres peuvent recevoir/voir le videoEls Peleman


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Tous les membres peuvent recevoir/voir le video


Explanation:
volgens mij zit er een foutje in je zin.
Het is of "de video's zullen..." of "de video zal..."

Els Peleman
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 86

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
la cassette vidéo sera disponible pour tous les membres


Explanation:
of met een andere zinsbouw:
tous les membres pourront disposer de la cassette vidéo.

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 427
Grading comment
Dank u :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tonnie: heel goed! ;o)
2 mins
  -> Tja... bedankt Tonnie!

agree  Michael Bastin
46 mins
  -> Bedankt Michael!

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
la cassette vidéo sera disponible pour tous les membres


Explanation:
als het meervoud is: les cassettes vidéo seront disponibles pour tous les membres.

de zin klopt inderdaad niet helemaal.

tonnie
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serge L: schitterend!
13 mins
  -> leuk! dank je