KudoZ home » Dutch to French » Business/Commerce (general)

als redelijk voorstel naar jullie akkoord gaan met 150€

French translation: mais nous avons voulu faire une proposition raisonable, en acceptant votre accord


09:28 Aug 31, 2006
Dutch to French translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Dutch term or phrase: als redelijk voorstel naar jullie akkoord gaan met 150€
Discussion entre syndicats et direction lors d'un conseil d'entreprise :

We hadden duidelijk gezegd dat we het gemiddelde van de premies genomen hadden en dat lag duidelijk hoger dan 150€, maar ***we wilden als redelijk voorstel naar jullie akkoord gaan met 150€*** (vergeleken met de 100€ zoals ze hier staat en niet 150€ all-in zoals daarnet gemeld).
We willen jullie 100x13,9 aanpassen naar 150x13,9 en dan is iedereen van ons akkoord om te tekenen.
Antwoord van de Directie:
Wij hebben onze goede wil laten zien. De meerkost voor de bank is niet alleen de 150€ maar ook de meerkost ten opzichte van de formule voorzien in de CAO februari 2005 in termen van de werkgeversbijdragen en de meerkost voor de compensatie voor het lagere wettelijk pensioen.
Catherine Lenoir
French translation:mais nous avons voulu faire une proposition raisonable, en acceptant votre accord
Explanation:
hoewel de gemiddelde premies hoger waren, gaat de partij akkoord met het voorstel van 150 €.
Selected response from:

Jan Duinstra
France
Grading comment
merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3mais nous avons voulu faire une proposition raisonable, en acceptant votre accord
Jan Duinstra
3obtenir votre approbation à notre proposition raisonnable de 150€
Aurore Fussen


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obtenir votre approbation à notre proposition raisonnable de 150€


Explanation:
naar jullie akkoord gaan: passer à votre accord

Aurore Fussen
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 12

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
mais nous avons voulu faire une proposition raisonable, en acceptant votre accord


Explanation:
hoewel de gemiddelde premies hoger waren, gaat de partij akkoord met het voorstel van 150 €.

Jan Duinstra
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paul Peeraerts
6 mins
  -> Merci

agree  Elène Klaren: ...mais c'était notre intention de *vous* faire la proposition raisonNable de nous entendre sur le montant de 150 €.
5 hrs
  -> Merci

agree  Aurore Fussen: Bravo
4 days
  -> Merci