KudoZ home » Dutch to French » General / Conversation / Greetings / Letters

het jongens-plagen-is-kusjes-vragen

French translation: tourner autour des garçons


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:het jongens-plagen-is-kusjes-vragen
French translation: tourner autour des garçons
Entered by: daniele toren

12:58 Feb 15, 2008
Dutch to French translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
Dutch term or phrase: het jongens-plagen-is-kusjes-vragen
Toen zij hoorden dat mijn dochter Emma de komende maand voor het eerst met haar klas op kamp gaat, riepen ze lachend: “Ja Daphne, nu gaat het beginnen!” Natuurlijk is zo’n schoolkamp van groep zes nog steeds een onschuldige gebeurtenis; die kinderen gaan echt niet strippokeren of zo. Maar op zo’n weekje zonder ouders gaat het hele spel wél beginnen: het jongens-plagen-is-kusjes-vragen, het uitdagen en het flirten.
Catherine Lenoir
tourner autour des garçons
Explanation:
peut-etre

--------------------------------------------------
Note added at 10 days (2008-02-26 08:57:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

merci
Selected response from:

daniele toren
Grading comment
merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tourner autour des garçonsdaniele toren
3taquiner les garçonsBernard de Coen


Discussion entries: 1





  

Answers


5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
taquiner les garçons


Explanation:
"Qui aime bien, châtie bien"...

Bernard de Coen
Native speaker of: Native in FrenchFrench

3 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tourner autour des garçons


Explanation:
peut-etre

--------------------------------------------------
Note added at 10 days (2008-02-26 08:57:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

merci

daniele toren
Native speaker of: French
PRO pts in category: 27
Grading comment
merci