KudoZ home » Dutch to French » Law (general)

Deelovereenkomsten

French translation: alinéas tacites énumérés dans l'accord/contrat


11:43 Sep 14, 2007
Dutch to French translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / inkpopvoorwaarden
Dutch term or phrase: Deelovereenkomsten
Indien een overeenkomst strekt tot periodieke aflevering van zaken, wordt elke aflevering als de nakoming van een in een separate op die aflevering gerichte overeenkomst opgenomen verplichting gezien.
ditzh005
French translation:alinéas tacites énumérés dans l'accord/contrat
Explanation:
Het betreft een of meerdere paragrafen welke betrekking hebben tot een nauwgezette navolging van de overeenkomst.

--------------------------------------------------
Note added at 1 jour7 heures (2007-09-15 19:32:35 GMT)
--------------------------------------------------

Je dirais aussi alinéas énumérés tacitement dans l'accord/contrat
Selected response from:

Catherine CHAUVIN
France
Grading comment
Hartelijk dank voor het commentaar, maar het gaat hier wel om meerdere Herhaal) contracten.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5alinéas tacites énumérés dans l'accord/contrat
Catherine CHAUVIN
3conventions partielles
Martine Etienne


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
conventions partielles


Explanation:
Il suggère à cet égard la préparation d'une convention unique pour en finir avec les conventions partielles par secteur. 350. En Afrique du sud, ...
www.ilo.org/ilolex/cgi-lex/pdconvf.pl?host=status01&textbas... - 20k

certains hôpitaux sont liés à un fournisseur par de multiples conventions partielles de. fournitures et services, échelonnées dans le temps. ...
www.conseil-concurrence.fr/pdf/avis/03d01.pdf

Martine Etienne
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 87

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
alinéas tacites énumérés dans l'accord/contrat


Explanation:
Het betreft een of meerdere paragrafen welke betrekking hebben tot een nauwgezette navolging van de overeenkomst.

--------------------------------------------------
Note added at 1 jour7 heures (2007-09-15 19:32:35 GMT)
--------------------------------------------------

Je dirais aussi alinéas énumérés tacitement dans l'accord/contrat

Catherine CHAUVIN
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hartelijk dank voor het commentaar, maar het gaat hier wel om meerdere Herhaal) contracten.