KudoZ home » Dutch to French » Marketing / Market Research

De uitbreiding van het aantal producten en diensten.

French translation: l'élargissement (de la gamme...)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:De uitbreiding van het aantal producten en diensten.
French translation:l'élargissement (de la gamme...)
Entered by: Evert DELOOF-SYS

09:54 Aug 20, 2002
Dutch to French translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
Dutch term or phrase: De uitbreiding van het aantal producten en diensten.
Term: De uitbreiding van het aantal producten en diensten.

Context: handel, de internationale markten...

Uitbreiding: l'élargissement?


Dank u!
Nathalya
Belgium
l'élargissement (de la gamme...)
Explanation:
Bv.:
... l'indienne. etoile.jpg (2323 octets). Élargir les gammes en se développant
et en exploitant au mieux l’existant,: soit en ajoutant ...

perso.wanadoo.fr/philippe.torcatis/ elargir_les_gammes.htm
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Dank u :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2l'élargissement (de la gamme...)
Evert DELOOF-SYS
4l'extension
Tea Fledderus


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
l'élargissement (de la gamme...)


Explanation:
Bv.:
... l'indienne. etoile.jpg (2323 octets). Élargir les gammes en se développant
et en exploitant au mieux l’existant,: soit en ajoutant ...

perso.wanadoo.fr/philippe.torcatis/ elargir_les_gammes.htm

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dank u :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michael Bastin
2 mins

agree  Karl Supierz
14 mins

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
l'extension


Explanation:
l'extension du commerce (Larousse)

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12