KudoZ home » Dutch to French » Marketing / Market Research

handelsgoederen

French translation: marchandises


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:handelsgoederen
French translation:marchandises
Entered by: Martine Etienne

12:46 Jan 20, 2004
Dutch to French translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Dutch term or phrase: handelsgoederen
Voor nieuwe handelsgoederen wordt eenmalig order gemaakt volgens de info van CS&L en de MDM retail.

Marchandises commerciales? commercialisées?
Martine Etienne
Belgium
marchandises
Explanation:
M.i. hoef je 'commerciales' hier niet aan toe te voegen.

Bv. onder punt 3 op volgende site:
http://users.pandora.be/lorenzo.boulaert/profesmar.htm

of:
... 1.Grond- en hulpstoffen 1.Matières premières et auxiliaires 2.Onderhanden werk 2.Produits en cours 3.Gereed produkt en handelsgoederen 3.Produits finis et marchandises...

cerefia.eco.univ-rennes1.fr/cerefia/ComptaEuro/ pdf/pays_bas_sautron99.pdf
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
That is de beste oplossing.
Bedankt Evert!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7marchandises
Evert DELOOF-SYS
4commercialiséesjackfrost
3stocks de marchandises
Edward Vreeburg


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stocks de marchandises


Explanation:
via http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller

Edward Vreeburg
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
commercialisées


Explanation:
ou sur le marché

jackfrost
Native speaker of: Native in ItalianItalian

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
marchandises


Explanation:
M.i. hoef je 'commerciales' hier niet aan toe te voegen.

Bv. onder punt 3 op volgende site:
http://users.pandora.be/lorenzo.boulaert/profesmar.htm

of:
... 1.Grond- en hulpstoffen 1.Matières premières et auxiliaires 2.Onderhanden werk 2.Produits en cours 3.Gereed produkt en handelsgoederen 3.Produits finis et marchandises...

cerefia.eco.univ-rennes1.fr/cerefia/ComptaEuro/ pdf/pays_bas_sautron99.pdf

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 12
Grading comment
That is de beste oplossing.
Bedankt Evert!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elisabeth Toda-v.Galen: vind ik ook, marchandises is genoeg
12 mins

agree  Anne Galant
21 mins

agree  xxxNicolette Ri
37 mins

agree  Els Peleman
1 hr

agree  bernadette schumer
1 hr

agree  Tea Fledderus
2 hrs

agree  Karina Vermeylen
3 hrs