KudoZ home » Dutch to French » Mechanics / Mech Engineering

balstuitgedrag

French translation: comportement de rebondissement du ballon


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:balstuitgedrag
French translation:comportement de rebondissement du ballon
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

07:25 Aug 31, 2006
Dutch to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / kunstgras (voor sportvelden o.a.)
Dutch term or phrase: balstuitgedrag
Voor het onderhoud van het kunstgras wordt aangegeven dat er geen losliggend zand mag overblijven op het kunstgras, want: Hoopjes zand zijn vervelend voor het balstuitgedrag.

Wat wordt hiermee bedoeld?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
comportement de rebondissement du ballon
Explanation:
Dit is misschien iets preciezer: "Et aussi le comportement de roulement et de saut et de rebondissement du ballon ne peut pas se modifier défavorablement." Komt van onderstaande website...

Selected response from:

Elène Klaren
Grading comment
Merci!!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4comportement de rebondissement du ballonElène Klaren
3comportement de rebond des balles
Joëlle Rouxel - Billiaert


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
comportement de rebond des balles


Explanation:
dit is wat het betekent, weet niet of er een exactere uitdrukking bestaat...

Joëlle Rouxel - Billiaert
France
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 49

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
comportement de rebondissement du ballon


Explanation:
Dit is misschien iets preciezer: "Et aussi le comportement de roulement et de saut et de rebondissement du ballon ne peut pas se modifier défavorablement." Komt van onderstaande website...




    Reference: http://www.polytan.de/body_technik_test_f.html
Elène Klaren
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3
Grading comment
Merci!!