KudoZ home » Dutch to French » Other

turf

French translation: gazon/pelouse


08:33 May 29, 2002
Dutch to French translations [Non-PRO]
/ voetbal
Dutch term or phrase: turf
Voetbalschoenen:
De turf-versie is ideaal voor voetbal op kunstgras- of bevroren velden.
Anne Galant
Belgium
French translation:gazon/pelouse
Explanation:
bonne chance
Selected response from:

Albert Golub
Grading comment
Merci!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3tourbe
Bart B. Van Bockstaele
4 +1gazon/pelouseAlbert Golub
4Ik denk eerder dat het profiel van de schoen bedoelt wordt
Tea Fledderus


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gazon/pelouse


Explanation:
bonne chance

Albert Golub
Native speaker of: French
PRO pts in pair: 26
Grading comment
Merci!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxswani
1 hr

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
tourbe


Explanation:
turf is tourbe in het Frans.

Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anneken: ... al zie ik het verband met voetbalschoenen niet...
2 mins

agree  xuomil: de la tourbe (de materie zelf)
32 mins

agree  Els Peleman
48 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ik denk eerder dat het profiel van de schoen bedoelt wordt


Explanation:
Deze schoen heeft waarschijnlijk geen noppen zoals op een normaal op een grasveld gebruikt wordt, maar een oppervlak wat misschien wel lijkt op turf, een geheel andere structuur.

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 315