KudoZ home » Dutch to French » Other

alles

French translation: tout


14:57 Jan 8, 2003
Dutch to French translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: alles
Jet Li werd in 1963 geboren in Peking, China. Toen hij twee jaar oud was, overleed zijn vader, waarna zijn moeder hem alleen opvoedde. Nou ja, alleen…In het communistische China werden kinderen zowel door de ouders als door de staat opgevoed. Dat betekende dat de scholen tijdens de zomervakantie sportprogramma’s organiseerde om te voorkomen dat kinderen maar wat over straat gingen zwerven. De schoolkinderen werden ingedeeld in groepen die vervolgens een bepaalde sport gingen leren. De ene groep leerde voetbal, terwijl de andere bijvoorbeeld leerde zwemmen. Geheel per toeval kwam Jet in de groep terecht die in de traditionele Chinese vechtsport Wushu werd onderwezen. Hij was toen zeven jaar oud en had nog nooit van Wushu gehoord.
saban
French translation:tout
Explanation:
en de rest kun je maar beter posten als job...

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5toutSerge L
5toutJean Houwert


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
tout


Explanation:
en de rest kun je maar beter posten als job...

Serge L.


    KudoZ regels
Serge L
PRO pts in pair: 427
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Satie
5 mins

agree  Anneken: ;-)
34 mins

agree  Anne Galant
39 mins

agree  Els Peleman
2 hrs

agree  Tea Fledderus
4 hrs
  -> Bedankt allemaal!

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tout


Explanation:
dans le dictionnaire....

Jean Houwert
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 92