KudoZ home » Dutch to French » Other

n.v.t.

French translation: pas applicable


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:n.v.t. (niet van toepassing)
French translation:pas applicable
Entered by: Els Peleman

20:11 Mar 26, 2003
Dutch to French translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: n.v.t.
iemand enig idee waarvoor dit staat op een evaluatieformulier??
De opsomming luidt: zeer goed/goed/voldoende/matig/onvoldoende/n.v.t.
Els Peleman
Belgium
niet van toepassing
Explanation:
pas applicable

à confirmer

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 20:19:26 (GMT)
--------------------------------------------------

[PDF]* doorhalen wat niet van toepassing is AANVRAAGFORMULIER VOOR EEN ...
Format de fichier: PDF/Adobe Acrobat - Version HTML
* doorhalen wat niet van toepassing is AANVRAAGFORMULIER ... doorhalen wat niet van
toepassing is 3. Plaats evenement (zie toelichting) a. Locatie evenement . . ...
www.leiden.nl/gemeente/cultuur/evenementenbeleid/ _files/aanvraag2003.pdf - Pages similaires
[ Autres résultats, domaine www.leiden.nl ]

Ecodata - bouwvergunningen per localiteit en per jaar
... Bestemming voor de werken. De bestemming, voor de werken, is niet van toepassing
voor nieuwbouw Deze bestemming is niet gekend bij sloop. Bestemming na de werken. ...
ecodata.mineco.fgov.be/Nl/info_bouwvergunningen.htm
Selected response from:

Michael Bastin
Spain
Grading comment
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken, geloof ik. *bloos*

Bedankt!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1non applicable (N.A.)xxxNicolette Ri
3 +2niet van toepassing
Michael Bastin


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
niet van toepassing


Explanation:
pas applicable

à confirmer

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 20:19:26 (GMT)
--------------------------------------------------

[PDF]* doorhalen wat niet van toepassing is AANVRAAGFORMULIER VOOR EEN ...
Format de fichier: PDF/Adobe Acrobat - Version HTML
* doorhalen wat niet van toepassing is AANVRAAGFORMULIER ... doorhalen wat niet van
toepassing is 3. Plaats evenement (zie toelichting) a. Locatie evenement . . ...
www.leiden.nl/gemeente/cultuur/evenementenbeleid/ _files/aanvraag2003.pdf - Pages similaires
[ Autres résultats, domaine www.leiden.nl ]

Ecodata - bouwvergunningen per localiteit en per jaar
... Bestemming voor de werken. De bestemming, voor de werken, is niet van toepassing
voor nieuwbouw Deze bestemming is niet gekend bij sloop. Bestemming na de werken. ...
ecodata.mineco.fgov.be/Nl/info_bouwvergunningen.htm


Michael Bastin
Spain
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 90
Grading comment
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken, geloof ik. *bloos*

Bedankt!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serge L: confirmé :o)
7 mins
  -> merci ;)

agree  Gordana Podvezanec
10 mins

neutral  Elisabeth Toda-v.Galen: alleen in het geval van gebruik in een zin (met ww) anders is het non-applicable (N/A)
11 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
non applicable (N.A.)


Explanation:
-

xxxNicolette Ri
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 166

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elisabeth Toda-v.Galen: il est déjà trop tard, mais c'est bien ça !
10 hrs