KudoZ home » Dutch to French » Other

Zij werkt in het onderwijs.

French translation: Elle travaille dans l'enseignement


14:28 May 20, 2003
Dutch to French translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: Zij werkt in het onderwijs.
algemeen
Jara
French translation:Elle travaille dans l'enseignement
Explanation:
geen verklaring nodug
Selected response from:

Martine Etienne
Belgium
Grading comment
Perfect en snel genatwoord. Mijn dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5HalloSerge L
4Elle travaille dans l'enseignement
Martine Etienne


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Elle travaille dans l'enseignement


Explanation:
geen verklaring nodug

Martine Etienne
Belgium
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 680
Grading comment
Perfect en snel genatwoord. Mijn dank.

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Hallo


Explanation:
Proz is geen site waar je zomaar je huiswerk kunt laten maken.

Doe misschien eerst een poging en leg ze ons voor ter verbetering...

Serge L.


    KudoZ regels
Serge L
PRO pts in pair: 427