KudoZ home » Dutch to French » Telecom(munications)

vragenpad

French translation: menu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:vragenpad
French translation:menu
Entered by: daniele toren

14:21 Mar 13, 2008
Dutch to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
Dutch term or phrase: vragenpad
Het systeem berekent de optimale route in functie van tijd en/of afstand en begeleidt de chauffeur naar zijn bestemming d.m.v. een meertalige stem (Nederlands, Frans, Engels, Duits, Spaans en Zweeds) en instructies op de display van de boordcomputer. De navigatiemodule houdt geen rekening met de vrachtwageneigenschappen. Er is een eenvoudige switch tussen ***vragenpad*** en navigatie mogelijk.

Merci.
Catherine Antheunissens
Spain
menu
Explanation:
tout simplement peut-etre

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-03-18 09:43:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

merci
Selected response from:

daniele toren
Grading comment
Merci à tous les deux!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2menudaniele toren
2écran des donnéesMollepootje V.


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
écran des données


Explanation:
'vragenpad' est plûtot un mot bizar
je suppose qu'on veut dire 'écran des données' ou 'liste des questions' (les données qu'on doit saisir avant de lancer la navigation)

Mollepootje V.
Native speaker of: Native in DutchDutch

54 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
menu


Explanation:
tout simplement peut-etre

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-03-18 09:43:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

merci

daniele toren
Native speaker of: French
PRO pts in category: 4
Grading comment
Merci à tous les deux!