KudoZ home » Dutch to German » Art/Literary

het hele boek

German translation: das komplette Buch


19:26 Oct 17, 2002
Dutch to German translations [Non-PRO]
Art/Literary
Dutch term or phrase: het hele boek
de schrijver is tina caspari en de tiel van het boek is kleine freundin piri
German translation:das komplette Buch
Explanation:
das gesamte Buch
Selected response from:

Els Peleman
Belgium
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5das komplette BuchEls Peleman
3 +1zie antwoord
Carla Zwanenberg


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
das komplette Buch


Explanation:
das gesamte Buch

Els Peleman
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 35

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dutchgirl: dutchgirl
1 min

agree  Ulrike Lieder: oder "das ganze Buch" (etwas umgangssprachlicher)
45 mins

agree  OlafK
6 hrs

agree  Carla Zwanenberg
13 hrs

agree  Autobusek
13 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zie antwoord


Explanation:
Hallo,

Als ik het goed begrijp, zou je graag een vertaling van het boek willen hebben. De boeken van Tina Caspari worden in Nederland uitgegeven door uitgeverij Kluitman. De serie over Piri is voor zover ik weet nog niet vertaald. Van Tina Caspari zijn wel verkrijgbaar:

Romana en Ragebol
Tina Caspari
902066242.2 - Een paard leert stappen
902066243.0 - Een paard apart
902066251.1 - Rare sprongen
902066252.x - Vakantie te paard
902066246.5 - Ragebol helpt
902066247.3 - Dikke vrienden
902066248.1 - Een zomer op de stoeterij
902066239.2 - Nieuwe paarden op Duinoord
902066241.4 - Vrienden helpen elkaar
902066253.8 - Voorjaar, veulens en vrienden
902066256.2 - Waar is Ragebol?

Misschien kun je bij uitgeverij Kluitman vragen of er plannen zijn om Kleine Freundin Piri te vertalen. Hun e-mailadres is info@kluitman.nl

Succes,
Carla



    Reference: http://www.kluitman.nl/
Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EdithK
4 hrs