KudoZ home » Dutch to German » Automotive / Cars & Trucks

t.l.-verlichting

German translation: Beleuchtung mit Leuchtstoffröhren


21:01 Feb 21, 2008
Dutch to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Transporter/Verkaufswagen
Dutch term or phrase: t.l.-verlichting
Ten opzichte van een transportwagen dienen in een winkel- of verkoopwagen nog enkele aanvullende voorzieningen te worden aangebracht; zo wordt in het plafond van de verkoopruimte een uitgebreide t.l.-verlichting boven het middenpad gemonteerd en worden er elektrische aansluitingen gemaakt voor de aansluiting van een factureercomputer met printer, die wordt gebruikt voor het afrekenen van de verkochte producten.
Johannes Mueller
Germany
German translation:Beleuchtung mit Leuchtstoffröhren
Explanation:
Link:
Selected response from:

Konrad Schultz
Grading comment
danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5Beleuchtung mit LeuchtstoffröhrenKonrad Schultz
4NeonbeleuchtungSilke Varossieau


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
Beleuchtung mit Leuchtstoffröhren


Explanation:
Link:


    Reference: http://nl.wikipedia.org/wiki/TL
Konrad Schultz
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
danke

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hans G. Liepert
30 mins
  -> Danke, Hans

agree  WIDIC
1 hr
  -> Danke sehr

agree  Susanne Bittner
10 hrs
  -> Danke, Susanne

agree  Dorothee Kellner
10 hrs
  -> Danke, Dorothee

agree  Nicole Snoek
12 hrs
  -> Danke, Nicole

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Neonbeleuchtung


Explanation:
Als solche kenne ich das.

Silke Varossieau
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Hans G. Liepert: und wie bezeichnest Du die echte Neonbeleuchtung (mit Edelgas)?
21 mins