KudoZ home » Dutch to German » Computers: Software

Onbestaande

German translation: Existiert nicht


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:Onbestaande
German translation:Existiert nicht
Entered by: ElkeKoe

08:23 Jul 27, 2005
Dutch to German translations [PRO]
Computers: Software
Dutch term or phrase: Onbestaande
- Er is een communicatieprobleem ontstaan.
- Wellicht zijn de gegevenslijnen momenteel overbezet of er doet zich een ander probleem voor. Probeer het later opnieuw of neem contact op met Reserveringen.
- Dossier nummer
- ***Onbestaande*** module
- Module niet geactiveerd
- ***Onbestaande*** pagina
- Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u op deze pagina beland bent.
- Gelieve de volgende tips aandachtig door te nemen, zo kan u er waarschijnlijk in slagen dit probleem dadelijk op te lossen.

Vielen Dank!
ElkeKoe
Existiert nicht
Explanation:
Modul existiert nicht.

Seite existiert nicht.
Selected response from:

Klaus Hartmann
Grading comment
Vielen Dank, Klaus!
Danke auch an alle anderen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1nicht verfügbar
Marian Pyritz
1 +4Existiert nichtKlaus Hartmann


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +4
Existiert nicht


Explanation:
Modul existiert nicht.

Seite existiert nicht.

Klaus Hartmann
Specializes in field
Native speaker of: German
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vielen Dank, Klaus!
Danke auch an alle anderen.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Pyritz: offenbar noch gebräuchlicher
2 mins

agree  MonikaB
7 mins

agree  Iris Réthy
17 mins

agree  Siegfried Armbruster
21 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nicht verfügbar


Explanation:
"Seite nicht verfügbar" oder "Modul nicht verfügbar"

Marian Pyritz
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Artur Heinrich
5 mins