KudoZ home » Dutch to German » Finance (general)

tweehoofdige beleidsbepaling

German translation: zwei Entscheidungsträger


21:56 Jul 6, 2008
Dutch to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Dutch term or phrase: tweehoofdige beleidsbepaling
eis van tweehoofdige beleidsbepaling volgens de wet op het financieel toezicht (wft) van verzekeringmaatschappijen
plink
German translation:zwei Entscheidungsträger
Explanation:
Artikel 3:15
1. Ten minste twee natuurlijke personen bepalen het dagelijks beleid van een clearinginstelling, kredietinstelling of verzekeraar met zetel in Nederland.

http://www.st-ab.nl/wetten/1064_Wet_op_het_financieel_toezic...
Selected response from:

Erik Boers
Belgium
Grading comment
andere Wahl getroffen
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zweiköpfige Führungsstruktur
Hans G. Liepert
3zwei EntscheidungsträgerErik Boers


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zweiköpfige Führungsstruktur


Explanation:
.

Hans G. Liepert
Switzerland
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 227

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sinsel
6 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zwei Entscheidungsträger


Explanation:
Artikel 3:15
1. Ten minste twee natuurlijke personen bepalen het dagelijks beleid van een clearinginstelling, kredietinstelling of verzekeraar met zetel in Nederland.

http://www.st-ab.nl/wetten/1064_Wet_op_het_financieel_toezic...


Erik Boers
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 1
Grading comment
andere Wahl getroffen