KudoZ home » Dutch to German » Other

gingen u voor

German translation: vor Ihnen


11:26 Jul 18, 2005
Dutch to German translations [PRO]
Other
Dutch term or phrase: gingen u voor
Deze prijswinnaars gingen u voor!

Überschrift aus einem Rätselheft.
xxxGAK
German translation:vor Ihnen
Explanation:
aber eigentlich ist eher das gemeint, denke ich:

- dies waren bisher unsere Gewinner
- diese Menschen haben bereits gewonnen
- hier die Gewinner des letzten Rätsels
Selected response from:

ElkeKoe
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vor Ihnen
ElkeKoe
2sind Ihnen vorangegangen
shineda


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vor Ihnen


Explanation:
aber eigentlich ist eher das gemeint, denke ich:

- dies waren bisher unsere Gewinner
- diese Menschen haben bereits gewonnen
- hier die Gewinner des letzten Rätsels

ElkeKoe
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 35
Grading comment
Danke!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Burkhard Schaefer: dies waren bisher die Gewinner
7 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sind Ihnen vorangegangen


Explanation:
ik vermoed, dat je dat in het Duits niet zou zeggen, maar dat is echt wat er staat. Er wordt mee gesuggereerd, dat *u* de volgende prijswinnaar zult zijn als u maar meedoet(het is dus een reclameslogan).

shineda
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 11