KudoZ home » Dutch to German » Other

dit hier is de berlijnse muur in 1898

German translation: Das hier ist die Berliner Mauer im Jahre 1898


15:47 Mar 13, 2002
Dutch to German translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: dit hier is de berlijnse muur in 1898
dit hier is niet de berlijnse muur in 1898
inge
German translation:Das hier ist die Berliner Mauer im Jahre 1898
Explanation:
volgens mij zit er een foutje in het jaartal, maar ja.
Selected response from:

Wolfgang Jörissen
Belize
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Das hier ist die Berliner Mauer im Jahre 1898
Wolfgang Jörissen
4 -1hier gibt es die Berliner Mauer in 1898
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
hier gibt es die Berliner Mauer in 1898


Explanation:
is alvast een mogelijkheid.

HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Alexander Schleber: Wrong sytax Evert.
9 mins
  -> hier gibt es: wist niet dat dit verkeerd was - wanneer je bv. een foto toont?

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Das hier ist die Berliner Mauer im Jahre 1898


Explanation:
volgens mij zit er een foutje in het jaartal, maar ja.

Wolfgang Jörissen
Belize
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 952
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexander Schleber
3 mins

agree  Evert DELOOF-SYS: juist - en die datum: tja wellicht huiswerk?
6 mins

agree  Thijs van Dorssen: Het jaartal kan ook niet 1998 zijn. Toen was de muur al weer weg.
12 mins

agree  Els Peleman: volgens mij gaat het hier om een zelfverzonnen opstel over de val van de Muur of zoiets. :)
2 hrs