KudoZ home » Dutch to German » Other

vel

German translation: Haut


15:22 May 1, 2008
Dutch to German translations [PRO]
Other / Redewendung
Dutch term or phrase: vel
Mentale Aspekte

Spreek met coureurs, lees wedstrijdverslagen en je stelt vast dat er opvallend vaak niet goed in het vel wordt gezeten. Loop je op de paddock rond, dan zul je vaak horen dat circuitrijden een mentaal spelletje is dat ‘tussen de oren’ zit.
Johannes Mueller
Germany
German translation:Haut
Explanation:
sich in seiner Haut Wohl fühlen
Selected response from:

Zilvergras
Grading comment
danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Haut
Zilvergras
4wohlfühlen
Wolfgang Jörissen


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wohlfühlen


Explanation:
bzw. in diesem Fall das Gegenteil davon, vgl. "in je vel zitten"

Wolfgang Jörissen
Belize
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 98

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Haut


Explanation:
sich in seiner Haut Wohl fühlen


    Reference: http://www.redensarten-index.de/suche.php?&bool=relevanz&suc...
Zilvergras
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 7
Grading comment
danke