KudoZ home » Dutch to German » Other

Maar anderen dan weer wel!

German translation: Andere werden das aber noch machen können!


08:48 May 21, 2003
Dutch to German translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: Maar anderen dan weer wel!
En als we ons niet bijscholen, zullen we weldra auto's verkopen die we niet meer kunnen servicen. Maar anderen dan weer wel!

Een andere omschrijving is 'terwijl andere handelaars deze dienst/dit wel nog kunnen'

maar ik slaag er maar niet in om dit 'dan weer'/'wel nog' te vertalen op een manier dat die tegenstelling duidelijk tot uitdrukking komt.
Els Peleman
Belgium
German translation:Andere werden das aber noch machen können!
Explanation:
Die Konkurrenz wird aber noch weiterhin am Ball bleiben!
Selected response from:

EdithK
Switzerland
Grading comment
Bedankt, ik heb allebei jullie tips gebruikt en de zin een beetje omgegooid omdat het voor een speech is.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Andere werden das aber noch machen können!
EdithK
4schonSerge L


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Andere werden das aber noch machen können!


Explanation:
Die Konkurrenz wird aber noch weiterhin am Ball bleiben!

EdithK
Switzerland
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 493
Grading comment
Bedankt, ik heb allebei jullie tips gebruikt en de zin een beetje omgegooid omdat het voor een speech is.

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schon


Explanation:
"aber die anderen schon"

of "aber die anderen werden es schon können/tun"

Succes,

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 194