KudoZ home » Dutch to German » Tech/Engineering

voorzien in de invulling

German translation: deckt jeden Bedarf


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:voorzien in de invulling
German translation:deckt jeden Bedarf
Entered by: xxxGAK

10:31 Apr 2, 2003
Dutch to German translations [PRO]
Tech/Engineering
Dutch term or phrase: voorzien in de invulling
Een goed geoutillerde smederij, de verspanende afdeling **voorzien in de invulling** van elke gewenste behoefte in zeer korte tijd.

Firmenbeschreibung; hier geht es um die Schmiede.
xxxGAK
erfüllt jeder Wünsche; deckt jede Bedarf
Explanation:
nach meiner Meinung sollte die NL-Texte sein:
de verspanende afdeling vervult in zeer korte tijd iedere wens
oder
de verspanende afdeling voorziet in zeer korte tijd in iedere behoefte
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4entspricht jedem Bedarf in kurzer ZeitEls Peleman
4erfüllt jeder Wünsche; deckt jede Bedarf
Henk Peelen


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
erfüllt jeder Wünsche; deckt jede Bedarf


Explanation:
nach meiner Meinung sollte die NL-Texte sein:
de verspanende afdeling vervult in zeer korte tijd iedere wens
oder
de verspanende afdeling voorziet in zeer korte tijd in iedere behoefte

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 848
Grading comment
Bedankt

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
entspricht jedem Bedarf in kurzer Zeit


Explanation:
-

Els Peleman
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 35