KudoZ home » Dutch to Hungarian » Tech/Engineering

ABS

Hungarian translation: ABS műanyag


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:ABS
Hungarian translation:ABS műanyag
Entered by: Meturgan

10:01 Jan 12, 2003
Dutch to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
Dutch term or phrase: ABS
Robuuste ABS constructie. (Dit heeft niets met een auto te maken, de tekst is over een opbergbox met AM/FM stereo radio.)
Nora Kis-Pal
ABS műanyag
Explanation:
Ez tűnik a valószínűbb változatnak.

IKEA - Világítás - Mennyezeti lámpák - JAGARE
... Termékleírás Hossz: 5 m Szín: kék Transzformátorház: műanyag,
ABS műanyag Spotlámpafej: ABS műanyag, szintetikus gumi. ...
www.ikea.hu/index.php?op=showprod&prodid=81 - 12k - Cached - Similar pages

Taubenreuther Kft.
... , ABS műanyag 100%-osan újrahasznosítható. -, A kedvező aerodinamikai
formának köszönhetően kevesebb üzemanyagfogyasztás. ...
taubenreutherkft.hu/keme.htm - 30k - Cached - Similar pages

starmix
... M 88 JUNIOR kézszárító ABS műanyag ház nyomógombos 1940 W. 27980.
M 88A JUNIOR AUTOMATIC kézszárító ABS műanyag ház 1940 W. 31460. ...
www.varga-marfy.hu/starmix.htm - 18k - Cached - Similar pages

Alba Lux - műanyag ajtók, ablakok
... Az alkalmazott szendvicspanelek két réteg koextrudált ABS műanyag lemezből
és a közöttük egymástól alumínium lemezzel elválasztott styrofoam ...
www.albalux.hu/stil_lux-2.html - 9k - Cached - Similar pages

Készülék dobozok
... G431 : GAINTA gyártmányú, fröccsöntött világosszürke műanyag, (ABS,
égéskésleltetett) készülékház. Külső méret: 90x50x24 mm. ...
w3.enternet.hu/mklub/cases.htm - 20k - Cached - Similar pages

Procontrol Electronics LTD
... 12021 Műanyag doboz: szürke színben; fekete előlappal; ABS tartozékok
a dobozban; méret: 250 x 190 x 78,5 mm. Bruttó ár: Rendelési mennyiség: ...
www.procontrol.hu/ALKATRESZ/Elektromechanikus/ Dobozok/Index.htm - 25k - Cached - Similar pages



... Oorkappen gemaakt van schokbestendig ABS kunststof. ...
www.nl.husqvarna.com/Folder_263/node952.asp - 29k

ABS KUNSTSTOF PROFIELLIJSTEN. ...
www.ilford.be/fr/nl/sfpf0004.htm - 18k
... Oorkappen gemaakt van schokbestendig ABS kunststof. ...
www.nl.husqvarna.com/Folder_263/node952.asp - 29k
De camera is voorzien van een ABS kunststof behuizing
(9073) of een aluminium frontplaat (9071). Voor de bekabeling ...
www.rnr.net/html/videodeurbel.html - 12k

Tel-Tru Plastic Case Utility Pressure Gauge
Pressure Gauges ABS Plastic Utility, ... Center Back. Case: ABS Black
Plastic (dry only). Range: See Range Chart. Scales: psi. Home Shop ...
www.teltru.com/abs_gauges.asp - 14k - Cached - Similar pages
ABS Plastic Traffic Cone - The Traffic Safety Store
ABS Plastic Traffic Cone is extremely durable. Beveled rubber base is
weighted for superior stability. ... Cones: ABS Plastic Traffic Cone. ...
www.trafficsafetystore.com/cones-abs-plastic.html - 12k - Cached - Similar pages
ABS Plastic Sheets - UK suppliers
... Z; Towns: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z. Vertical
Advert. Text Box. ABS Plastic Sheets - UK suppliers. Distance ...
www.kellysearch.com/product-420.html - 35k - Cached - Similar pages

ABS-Kunststoff - [ Translate this page ]
... Gehäuse aus hochfestem, nahezu unzerstörbarem, schlagstabilem ABS - Kunststoff.
Ausführung auch in flammwidrigem ABS - Kunststoff, UL 94 - VO möglich. ...
www.industriegehaeuse.de/html/ abs-kunststoff_ks003.html - 9k - Cached - Similar pages
Solarzellen ABS 2 SE-1 (auf ABS-Kunststoff) - Solarserver-Store - [ Translate this page ]
... Solarzellen ABS 2 SE-1 (auf ABS-Kunststoff). ab € 14,00 | Bestellformular... ... Die
Zelle ist auf recyclebarem, robustem ABS-Kunststoff montiert. ...
www.solarserver.de/store/front/produkt.php?produkt=324 - 18k - Cached - Similar pages
Brieföffner mit Schere aus Edelstahl und ABS Kunststoff - [ Translate this page ]
... AGB´s. Über uns. Impressum. Brieföffner mit Schere aus Edelstahl und ABS Kunststoff.
Ausgefallener Brieföffner aus Edelstahl und ABS-Kunststoff (Griff). ...
www.eilgeschenke.de/shop/p331.html - 28k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-12 11:56:31 (GMT)
--------------------------------------------------


ABS = acrylonitrile-butadiene- styrene plastics

melynek magyar megfelelőjét csak találgatni tudnám.
Selected response from:

Meturgan
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ABS műanyagMeturgan
4Atelier voor Bouwkundig-tekenwerk Schuurmans.Meturgan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Atelier voor Bouwkundig-tekenwerk Schuurmans.


Explanation:

Een reële mogelijkheid.


abs.html
Over ABS
ABS staat voor Atelier voor Bouwkundig-tekenwerk Schuurmans.
Sinds maart 1996 verzorgen wij allerlei soorten tekenwerk ...
www.abs.nl/abs.html - 2k - Cached - Similar pages





    www.abs.nl/abs.html - 2k - Cached - Similar pages
Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 44

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ABS műanyag


Explanation:
Ez tűnik a valószínűbb változatnak.

IKEA - Világítás - Mennyezeti lámpák - JAGARE
... Termékleírás Hossz: 5 m Szín: kék Transzformátorház: műanyag,
ABS műanyag Spotlámpafej: ABS műanyag, szintetikus gumi. ...
www.ikea.hu/index.php?op=showprod&prodid=81 - 12k - Cached - Similar pages

Taubenreuther Kft.
... , ABS műanyag 100%-osan újrahasznosítható. -, A kedvező aerodinamikai
formának köszönhetően kevesebb üzemanyagfogyasztás. ...
taubenreutherkft.hu/keme.htm - 30k - Cached - Similar pages

starmix
... M 88 JUNIOR kézszárító ABS műanyag ház nyomógombos 1940 W. 27980.
M 88A JUNIOR AUTOMATIC kézszárító ABS műanyag ház 1940 W. 31460. ...
www.varga-marfy.hu/starmix.htm - 18k - Cached - Similar pages

Alba Lux - műanyag ajtók, ablakok
... Az alkalmazott szendvicspanelek két réteg koextrudált ABS műanyag lemezből
és a közöttük egymástól alumínium lemezzel elválasztott styrofoam ...
www.albalux.hu/stil_lux-2.html - 9k - Cached - Similar pages

Készülék dobozok
... G431 : GAINTA gyártmányú, fröccsöntött világosszürke műanyag, (ABS,
égéskésleltetett) készülékház. Külső méret: 90x50x24 mm. ...
w3.enternet.hu/mklub/cases.htm - 20k - Cached - Similar pages

Procontrol Electronics LTD
... 12021 Műanyag doboz: szürke színben; fekete előlappal; ABS tartozékok
a dobozban; méret: 250 x 190 x 78,5 mm. Bruttó ár: Rendelési mennyiség: ...
www.procontrol.hu/ALKATRESZ/Elektromechanikus/ Dobozok/Index.htm - 25k - Cached - Similar pages



... Oorkappen gemaakt van schokbestendig ABS kunststof. ...
www.nl.husqvarna.com/Folder_263/node952.asp - 29k

ABS KUNSTSTOF PROFIELLIJSTEN. ...
www.ilford.be/fr/nl/sfpf0004.htm - 18k
... Oorkappen gemaakt van schokbestendig ABS kunststof. ...
www.nl.husqvarna.com/Folder_263/node952.asp - 29k
De camera is voorzien van een ABS kunststof behuizing
(9073) of een aluminium frontplaat (9071). Voor de bekabeling ...
www.rnr.net/html/videodeurbel.html - 12k

Tel-Tru Plastic Case Utility Pressure Gauge
Pressure Gauges ABS Plastic Utility, ... Center Back. Case: ABS Black
Plastic (dry only). Range: See Range Chart. Scales: psi. Home Shop ...
www.teltru.com/abs_gauges.asp - 14k - Cached - Similar pages
ABS Plastic Traffic Cone - The Traffic Safety Store
ABS Plastic Traffic Cone is extremely durable. Beveled rubber base is
weighted for superior stability. ... Cones: ABS Plastic Traffic Cone. ...
www.trafficsafetystore.com/cones-abs-plastic.html - 12k - Cached - Similar pages
ABS Plastic Sheets - UK suppliers
... Z; Towns: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z. Vertical
Advert. Text Box. ABS Plastic Sheets - UK suppliers. Distance ...
www.kellysearch.com/product-420.html - 35k - Cached - Similar pages

ABS-Kunststoff - [ Translate this page ]
... Gehäuse aus hochfestem, nahezu unzerstörbarem, schlagstabilem ABS - Kunststoff.
Ausführung auch in flammwidrigem ABS - Kunststoff, UL 94 - VO möglich. ...
www.industriegehaeuse.de/html/ abs-kunststoff_ks003.html - 9k - Cached - Similar pages
Solarzellen ABS 2 SE-1 (auf ABS-Kunststoff) - Solarserver-Store - [ Translate this page ]
... Solarzellen ABS 2 SE-1 (auf ABS-Kunststoff). ab € 14,00 | Bestellformular... ... Die
Zelle ist auf recyclebarem, robustem ABS-Kunststoff montiert. ...
www.solarserver.de/store/front/produkt.php?produkt=324 - 18k - Cached - Similar pages
Brieföffner mit Schere aus Edelstahl und ABS Kunststoff - [ Translate this page ]
... AGB´s. Über uns. Impressum. Brieföffner mit Schere aus Edelstahl und ABS Kunststoff.
Ausgefallener Brieföffner aus Edelstahl und ABS-Kunststoff (Griff). ...
www.eilgeschenke.de/shop/p331.html - 28k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-12 11:56:31 (GMT)
--------------------------------------------------


ABS = acrylonitrile-butadiene- styrene plastics

melynek magyar megfelelőjét csak találgatni tudnám.



    www.ikea.hu/index.php?op=showprod&prodid=81 - 12k
Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 44