KudoZ home » Dutch to Polish » Business/Commerce (general)

medewerker wetsutivoering

Polish translation: urzędnik działu prawno-administracyjnego


11:11 Feb 15, 2005
Dutch to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Dutch term or phrase: medewerker wetsutivoering
Wyciąg z rejestru, pod datą i podpisem.
Czy jest jakiś polski odpowiednik tego stanowiska?
Dorota Strzyzewska-Kingori
Netherlands
Polish translation:urzędnik działu prawno-administracyjnego
Explanation:
zgaduję, pasuje do wydawania odpisów z rejestru itp.
Selected response from:

Elzbieta
Netherlands
Grading comment
Dzięki, chyba rzeczywiście o to chodzi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4urzędnikEwa Posecka
3urzędnik działu prawno-administracyjnego
Elzbieta


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urzędnik


Explanation:
pracownik urzędu, urzędnik

nic innego nie przychodzi mi do głowy :-)

Ewa Posecka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urzędnik działu prawno-administracyjnego


Explanation:
zgaduję, pasuje do wydawania odpisów z rejestru itp.

Elzbieta
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dzięki, chyba rzeczywiście o to chodzi.