KudoZ home » Dutch to Polish » Other

VeiligheidswenkenBOEKJE

Polish translation: broszura


11:29 Jan 19, 2004
Dutch to Polish translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: VeiligheidswenkenBOEKJE
Chodzi o informatorcuzupe³niajacy podrêcznik przepisów BHP. 'Ksi¹¿eczka' brzmi bardzo dziecinnie, a broszura sugeruje, ¿e jest to coœ krótkiego - a chodzi o 40 stron. Nie mam pomys³u na ³adne t³umaczenie...
Ewa Posecka
Polish translation:broszura
Explanation:
W klasyfikacji bibliotecznej broszury mają od 4 do 48 stron, a wg standardów drukarskich do 64 stron.
Selected response from:

Elzbieta
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4broszura
Elzbieta
3informator
Anna Bittner


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
broszura


Explanation:
W klasyfikacji bibliotecznej broszury mają od 4 do 48 stron, a wg standardów drukarskich do 64 stron.


    Reference: http://swo.pwn.pl/haslo.php?id=3644
Elzbieta
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 660

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
informator


Explanation:
a czemu nie informator?

a broszura też by mogła być, wg słownika języka polskiego:

broszura ż IV, CMs. ~urze; lm D. ~ur
1. «druk o niewielkiej objętości, składający się z jednego lub kilku arkuszy (w Polsce do 4 arkuszy, tj. 64 stron), zszyty przez grzbiet, zwykle w miękkiej oprawie papierowej lub kartonowej»

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 199