KudoZ home » Dutch to Polish » Other

risicoinventarisatie en -evaluatie

Polish translation: inwentaryzacja i ocena zagrożeń


19:27 Jan 20, 2004
Dutch to Polish translations [Non-PRO]
Dutch term or phrase: risicoinventarisatie en -evaluatie
In deze specifieke introductie worden regels en aandachtspunten besproken en afspraken gemaakt. Dat zijn onder meer: de projectorganisatie, de opdrachtgever, het project A&M-plan, wie de Bedrijfshulpverlener (BHV-er) is, het gebruik van Persoonlijke Beschermingsmiddelen (PBM), de risicoinventarisatie en -evaluatie, de precieze taak van de werknemer, de zelf te nemen maatregelen en het melden van gevaren.
Ewa Posecka
Polish translation:inwentaryzacja i ocena zagrożeń
Explanation:
albo "inwentaryzacja zagrożeń i ocena ryzyka"
Selected response from:

Elzbieta
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1inwentaryzacja i ocena zagrożeń
Elzbieta
3lista zagrożeń i oszacowanie ryzyka
awdotia


Discussion entries: 1





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lista zagrożeń i oszacowanie ryzyka


Explanation:
to tylko taka sugestia


    Reference: http://www.pentasoft.com.pl/bhporyz.htm
awdotia
Poland
Native speaker of: Polish

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
inwentaryzacja i ocena zagrożeń


Explanation:
albo "inwentaryzacja zagrożeń i ocena ryzyka"



    Reference: http://www.zergo.com.pl/firma.htm
    Reference: http://artbo.w.interia.pl/new_page_2.htm
Elzbieta
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 660

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
35 mins