KudoZ home » Dutch to Portuguese » Sports / Fitness / Recreation

wij gaan winnen

Portuguese translation: vamos ganhar!


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:wij gaan winnen
Portuguese translation:vamos ganhar!
Entered by: GertV

08:13 Jun 30, 2004
Dutch to Portuguese translations [Non-PRO]
Sports / Fitness / Recreation
Dutch term or phrase: wij gaan winnen
ivm met het ek voetbal
aubrich bakhuis
vamos ganhar!
Explanation:
Hoewel 'Ganharemos' grammaticaal gezien hier zeker kan, zullen de Portugezen als "kreet" m.i. toch eerder "Vamos ganhar!" gebruiken.

Eigen ervaring + even nagezocht op het net (zie bijv. referentie met betrekking tot Euro 2004).

Gert
Selected response from:

GertV
Belgium
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2vamos ganhar!
GertV
4ganharemosSerge L


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ganharemos


Explanation:
leuk antwoord op de vraag in Pt-Pt :o)

Serge L.

Serge L

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
vamos ganhar!


Explanation:
Hoewel 'Ganharemos' grammaticaal gezien hier zeker kan, zullen de Portugezen als "kreet" m.i. toch eerder "Vamos ganhar!" gebruiken.

Eigen ervaring + even nagezocht op het net (zie bijv. referentie met betrekking tot Euro 2004).

Gert


    www.correiomanha.pt/noticia.asp?id=116645& idselect=137&idCanal=137&p=94
    Reference: http://euro2004.clix.pt/noticias/noticias/194050.html
GertV
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  m04b0601: muito bem explicado ! PS: Pas op ! isto aplica-se ao Portugues Europeu. No Portugues Brasileiro poderia ser diferente.
3 days5 hrs

agree  Luiza M. Charles de Oliveira
75 days