KudoZ home » Dutch to Turkish » General / Conversation / Greetings / Letters

toegebracht

Turkish translation: verilen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:toegebracht
Turkish translation:verilen
Entered by: Taner Göde

12:21 Oct 18, 2007
Dutch to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - General / Conversation / Greetings / Letters
Dutch term or phrase: toegebracht
Op het eind van de dag dient de bedrijfsauto gecontroleerd te worden op eventuele schade.
in de loop van de dag door eigen of door toedoen van derden toegebracht

nedir bu toegebracht...
olumsuz bir cagrisimi var.

kisisel cevirim su...


Günün sonunda, şirket arabasında herhangi bir hasarın olup olmadığı kontrol edilmelidir.
günlerden bir gün kendisi veya başka bir şahıs yüzünden araba zarar gördü

Tekrar sevgilerimle....

Binnur
Binnur Tuncel van Pomeren
Germany
verilen
Explanation:
toegebracht = verleden tijd van "toebrengen" (English, "to inflict")

Op het eind van de dag dient de bedrijfsauto gecontroleerd te worden op eventuele schade in de loop van de dag door eigen of door toedoen van derden toegebracht.

Günün sonunda şirket aracı gün içerisinde kendi veya üçüncü şahıslar tarafından verilen olası hasarlar için kontrol edilecektir.
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
Dogru. Uyumusum galiba Taner. Cok sagolun,

Binnur
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1verilen
Taner Göde
5verilenlionne


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
verilen


Explanation:
toegebracht = verleden tijd van "toebrengen" (English, "to inflict")

Op het eind van de dag dient de bedrijfsauto gecontroleerd te worden op eventuele schade in de loop van de dag door eigen of door toedoen van derden toegebracht.

Günün sonunda şirket aracı gün içerisinde kendi veya üçüncü şahıslar tarafından verilen olası hasarlar için kontrol edilecektir.


Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dogru. Uyumusum galiba Taner. Cok sagolun,

Binnur

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonia Erem
5 hrs
  -> Teşekkür ederim.

28 days   confidence: Answerer confidence 5/5
verilen


Explanation:
Günün sonunda şirket aracı, gün içerisinde kendi veya üçüncü şahıslar tarafından verilen hasarlar için kontrol edilmelidir.

toegebracht = geçmiş zaman, 3. tekil


lionne
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in TurkishTurkish