KudoZ home » English to Afrikaans » Poetry & Literature

dragon fish

Afrikaans translation: arowana - beentongvis


13:41 Jul 9, 2002
English to Afrikaans translations [PRO]
Poetry & Literature / Literature
English term or phrase: dragon fish
Ek dink die regte woord is "swaardvis", maar is nie 100% seker nie. Die woord "swaardvis" laat my dink aan 'n merlyn (Blue marlin) en die vis waarna hier verwys word klink heelwat kleiner. Kan iemand net bevestig, asseblief?
Santa Botha
Afrikaans translation:arowana - beentongvis
Explanation:
Santa
al wat ek vir jou kon kry was dat die vissoort Arowana heet, en dat dit in die familie (dink ek) van die beentongvis val. Daarmee kan jy dalk kyk of jou antwoord reg is.
Groete
Sandra
Selected response from:

Sandra Nortje
South Africa
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Swaardvis
Anita du Plessis
3arowana - beentongvis
Sandra Nortje


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
arowana - beentongvis


Explanation:
Santa
al wat ek vir jou kon kry was dat die vissoort Arowana heet, en dat dit in die familie (dink ek) van die beentongvis val. Daarmee kan jy dalk kyk of jou antwoord reg is.
Groete
Sandra

Sandra Nortje
South Africa
Native speaker of: Native in AfrikaansAfrikaans, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 2

2041 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Swaardvis


Explanation:
The common name "dragonfish" may refer to several unrelated groups of fishes:Barbeled dragonfishes of the family Stomiidae.
Arowana,large freshwater osteoglossiforum fishes of the family Osteoglossidae.Lionfishes of the genera Pterois and Dendrochirus.Several species of Seamoths, family Pegasidae.(Source Wikipedia)This is a tough one to translate, any suggestions?

Anita du Plessis
South Africa
Works in field
Native speaker of: Native in AfrikaansAfrikaans