KudoZ home » English to Albanian » Bus/Financial

current cost reserve

Albanian translation: Rezervë e kostos faktike


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Current cost reserve
Albanian translation:Rezervë e kostos faktike
Entered by: Monika Coulson

17:15 Apr 1, 2003
English to Albanian translations [PRO]
Bus/Financial / account plan
English term or phrase: current cost reserve
financial paper
Stavros Dagios
Rezervë e kostos faktike
Explanation:
(Ndryshe quhet edhe current cost).
Eshtë kostoja që llogaritet në fund të çdo periudhe ushtrimore (kontabile) dhe përfshin të gjitha shpenzimet direkte e indirekte, të zakonshme ose të jashtëzakonshme, që janë kryer faktikisht gjatë kësaj periudhe dhe i takojnë prodhimit të nxjerrë, po në këtë periudhë. Llogaritja e kostos faktike bëhent në bazë të regjistrimeve të librave kontabile dhe metodës përkatëse të kalkulimit të kostos që aplikon çdo kompani.
(Në rastin tuaj është fjala për rezervën e kostos faktike).
Prof. Dr. Aristotel Pano, Fjalor Ekonomiko-Financiar, Botimet Albin, Tiranë, 2002.
Z. Stavros besoj se mund ta njihni personalisht Dr. Panon dhe nuk diskutoni reputacionin e tij si ekonomist.
Selected response from:

Diana Kristo
United States
Grading comment
Besoj se kjo pergjigje eshte me e sakte dhe me e plote. Vertet Fjalori i Prof Dr. Ar. Panos eshte shume kredibil dhe i vlefshem. Fjalori i Il. Hotit (nuke e kam pare ende mire) dje me erdhi, eshte me voluminoz, por kam pershtypjen se ka shume neologjizma te cilat ende nuk perbejne fond aktiv fjalori dhe here here edhe ndonje gabim nocioni. P.sh. note dergate (????) per flete shoqerimi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Rezervë sipas kostos ushtrimore
Monika Coulson
5 +2Rezervë e kostos faktike
Diana Kristo
5rezervat e kostos kurentexxxalbank78
5 -3rezerva e kostos së tanishmeLedia Kita


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -3
rezerva e kostos së tanishme


Explanation:
Cost reserve perdoret ne bilancin e nje projekti dhe ka kuptimin qe projektuesi le ne rezerve nje sasi te caktuar parash per te mbuluar koston e projektit. Psh. ne qofte se parashikohet qe projekti te kete nje kosto prej $5.000, projektuesi fut ne projekt $6.000 duke lene ne rezerve $1.000 per çfaredo te papritur. Kjo sasi eshte "rezerva e kostos se tanishme" te ketij projekti.




Ledia Kita
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Drini: Literal translation
136 days

disagree  Eva T: fjale per fjale
153 days

disagree  Flamur: Literally translation!
165 days

disagree  aneta_xh: përkthim fjalë për fjalë
208 days

52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
Rezervë sipas kostos ushtrimore


Explanation:
Rezervë sipas kostos ushtrimore.
Në një firmë është një krijim rezerve për të përballuar diferencat negative ndërmjet kostove fillestare apo kostove bazë të vlerësimit të zotërimeve dhe detyrimeve, dhe kostove ushtrimore.

Experience in economics
p.s. Hi Stavri. Nëse keni pyetje të mëtejshme rreth këtij termi apo ndonjë tjetër, më kontakto direkt dhe do t'ju jap më shumë referenca :)
Monika

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-01 18:43:27 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Current Cost\" - \"Kosto ushtrimore\" është një term i fiksuar.

Current Cost ose Kostoja ushtrimore është kostoja që rezulton nga vlerësimi i elementëve përbërës të saj me çmimet faktike të tregut, në momentin kur bëhet vlerësimi.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-07 05:08:22 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ilir Hoti, Fjalor enciklopedik për bankën, biznesin, bursën, ekonominë

Monika Coulson
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 364

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxAlbanMullaj
1 hr
  -> Faleminderit Alban

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
3 days13 hrs
  -> Faleminderit Edlira

agree  Borana Moisiu
131 days

agree  Drini
136 days

agree  Eva T
153 days

agree  Flamur
165 days

agree  aneta_xh
208 days

2 days5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rezervat e kostos kurente


Explanation:
në faqën e ish-AQF është e dhënë terminologjia që përdoret në Standarded Ndërkombëtare të Kontabilitetit dhe aty është dhënë edhe termi "current cost" që është i përkthyer si "kusto kurrente", kshtu që bazuar në këtë si rrjedhim mund të nxjerrim përgjigjjën që është e paraqitur më lartë.

i mirëpres komentet dhe sugjerimet.
faleminderit

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-03 22:47:58 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Current Cost\" - \"Kostoja Kurrente\"

Kostoja Kurrente - Shuma e parasë së gatshme ose ekuivalentit të saj që do te duhej të paguhej nëse pasuria e njejtë ose ekuivalenti i saj janë përvetsuar tani.
Shuma e pazbritur e pasurisë së gatshme ose ekuivalentit të saj që do të kërkohej për të shlyer një obligim



    Reference: http://www.cfa-ks.org
xxxalbank78
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 4

3 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Rezervë e kostos faktike


Explanation:
(Ndryshe quhet edhe current cost).
Eshtë kostoja që llogaritet në fund të çdo periudhe ushtrimore (kontabile) dhe përfshin të gjitha shpenzimet direkte e indirekte, të zakonshme ose të jashtëzakonshme, që janë kryer faktikisht gjatë kësaj periudhe dhe i takojnë prodhimit të nxjerrë, po në këtë periudhë. Llogaritja e kostos faktike bëhent në bazë të regjistrimeve të librave kontabile dhe metodës përkatëse të kalkulimit të kostos që aplikon çdo kompani.
(Në rastin tuaj është fjala për rezervën e kostos faktike).
Prof. Dr. Aristotel Pano, Fjalor Ekonomiko-Financiar, Botimet Albin, Tiranë, 2002.
Z. Stavros besoj se mund ta njihni personalisht Dr. Panon dhe nuk diskutoni reputacionin e tij si ekonomist.


Diana Kristo
United States
Native speaker of: Albanian
PRO pts in pair: 38
Grading comment
Besoj se kjo pergjigje eshte me e sakte dhe me e plote. Vertet Fjalori i Prof Dr. Ar. Panos eshte shume kredibil dhe i vlefshem. Fjalori i Il. Hotit (nuke e kam pare ende mire) dje me erdhi, eshte me voluminoz, por kam pershtypjen se ka shume neologjizma te cilat ende nuk perbejne fond aktiv fjalori dhe here here edhe ndonje gabim nocioni. P.sh. note dergate (????) per flete shoqerimi.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Drini
133 days

agree  aneta_xh
205 days