ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Albanian » Bus/Financial

Equity

Albanian translation: e drejta e pronësisë; vlerë në të holla e një prone; aksionet e një korporate; kapital riskues

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:equity
Albanian translation:e drejta e pronësisë; vlerë në të holla e një prone; aksionet e një korporate; kapital riskues
Entered by: Monika Coulson

06:03 May 9, 2003
English to Albanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Equity
It is used in the context of how much equity a business has.
Anila Mayhew
United States
Kapital riskues
Explanation:
Equity ka disa kuptime në fushën e biznesit.
1. Vlera në të holla e një prone
2. E drejta e pronësisë
3. Aksionet e një korporate
4. Kapital riskues (kapitali që një biznes, zakonisht i ri, investon ose ruan për të investuar. Zakonisht nxirret nga fitimet e korporatës ose ato individuale).
Përsëri konteksti yt është i kufizuar. Jam dakord me Devisin. Besoj se kuptimi është ky i fundit në kontekstin tënd.
Selected response from:

Diana Kristo
United States
Grading comment
Faleminderit Dr. Kristo per pergjigjen mjaft te sakte dhe informative. Mbas perkthimit te te gjithe tekstit dhe konsultimit me nje ekspert, pergjigjja qe i pershtatet kontekstit tim me te gjere ne teresine e dokumentit eshte "e drejta e pronesise"

Faleminderit gjithashtu Devisit dhe Albanit.

Anila
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Kapital riskues
Diana Kristo
5dividendxxxAlbanMullaj
5KapitalDevis Kolonja


Discussion entries: 2





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Kapital


Explanation:
Equity represents a financial value of the business or organization. It also represents ownership interest of common and preferred shareholders in a corporation.

Devis Kolonja
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dividend


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-10 10:31:32 (GMT)
--------------------------------------------------

aktorët e sipërmarrjes ,aktorët themelues



--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-10 10:53:50 (GMT)
--------------------------------------------------

kapitalistet themelues

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-10 18:43:01 (GMT)
--------------------------------------------------

mendoj qe gjithashtu mund te jete \'Llogaria kapitale\'

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-10 18:53:00 (GMT)
--------------------------------------------------

llogaria e financimit

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-10 18:56:25 (GMT)
--------------------------------------------------

me shume nuk po me vjen ne mendje ,mbase dikush di me shume ose kupton me shume me me shume tekst

BUSINESS PLANS
There are numerous sources of funds for start-ups; angel funding, first and second rounds as well as mezzanine.

Angel funding is generally self-funding, funding from friends or relatives or neighbors, and professional investors. It is not unusual for start-ups to obtain angel funding with little or no business plan. In many cases the articulation of a \'dream\' and expertise in the related field is enough to obtain limited funds.

But reality is such that the better the business plan and the more detailed the financial plan, the less equity founders need to exchange for funding.



xxxAlbanMullaj
Native speaker of: Albanian
PRO pts in pair: 26

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Kapital riskues


Explanation:
Equity ka disa kuptime në fushën e biznesit.
1. Vlera në të holla e një prone
2. E drejta e pronësisë
3. Aksionet e një korporate
4. Kapital riskues (kapitali që një biznes, zakonisht i ri, investon ose ruan për të investuar. Zakonisht nxirret nga fitimet e korporatës ose ato individuale).
Përsëri konteksti yt është i kufizuar. Jam dakord me Devisin. Besoj se kuptimi është ky i fundit në kontekstin tënd.

Diana Kristo
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 38
Grading comment
Faleminderit Dr. Kristo per pergjigjen mjaft te sakte dhe informative. Mbas perkthimit te te gjithe tekstit dhe konsultimit me nje ekspert, pergjigjja qe i pershtatet kontekstit tim me te gjere ne teresine e dokumentit eshte "e drejta e pronesise"

Faleminderit gjithashtu Devisit dhe Albanit.

Anila

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rozafa
12 days

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
16 days