KudoZ home » English to Albanian » Bus/Financial

current liability

Albanian translation: detyrime afatshkurtra; detyrime aktuale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:current liabilities
Albanian translation:detyrime afatshkurtra; detyrime aktuale
Entered by: Anila Mayhew

06:45 May 18, 2003
English to Albanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: current liability
Perdoret ne nje "Balance Sheet" se bashku me terma te tjera si "current assets, long term assets".

Termin e kuptoj po desha te di mendimin tuaj ne lidhje me ekuivalentin ne shqip.
Anila Mayhew
United States
Detyrime afatshkurtëra
Explanation:
Në anglisht:
short-term liabilities
current liabilities
Në shqip:
Detyrime afatshkurtëra
Fjala "liabilities" ne fjalorin ekonomik ka kuptimin:
Detyrime ose pasive të bilancit
Selected response from:

Diana Kristo
United States
Grading comment
Faleminderit per pergjigjet. Vendosa te perdor "detyrime afatshkurtra" per shkak se ne te njejtin kontekst hasa termin "long term liabilities" si e kunderta e "current liabilities"

Ne te njejten kohe vura re pasaktesira ne tekstin e faqes se internetit te propozuar nga Albani dhe ne raste te tilla mbeshtetem ne informacionin qe kam mbledhur vete nga disa burime te ndryshme dhe duke shikuar me kujdes kontekstin perdor termin me te pershtatshem.


4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3detyrimet faktike (aktuale, kurrente)xxxalbank78
5 +1Detyrime afatshkurtëra
Diana Kristo


Discussion entries: 1





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Detyrime afatshkurtëra


Explanation:
Në anglisht:
short-term liabilities
current liabilities
Në shqip:
Detyrime afatshkurtëra
Fjala "liabilities" ne fjalorin ekonomik ka kuptimin:
Detyrime ose pasive të bilancit



    Prof. Dr. Aristotel Pano, "Fjalor Ekonomiko-Financiar
Diana Kristo
United States
Native speaker of: Albanian
PRO pts in pair: 38
Grading comment
Faleminderit per pergjigjet. Vendosa te perdor "detyrime afatshkurtra" per shkak se ne te njejtin kontekst hasa termin "long term liabilities" si e kunderta e "current liabilities"

Ne te njejten kohe vura re pasaktesira ne tekstin e faqes se internetit te propozuar nga Albani dhe ne raste te tilla mbeshtetem ne informacionin qe kam mbledhur vete nga disa burime te ndryshme dhe duke shikuar me kujdes kontekstin perdor termin me te pershtatshem.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Ballif: ose detyrime aktuale (sepse ka disa long term liabilities that are current liabilities)
7 hrs

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
detyrimet faktike (aktuale, kurrente)


Explanation:
liability that: (a) is expected to be settled in the normal course of the enterprise’s operating cycle; or (b) is due to be settled within twelve months of the balance sheet date




    Reference: http://www.kosovo-cfa.org/Kosovo.CFA.Accounting01.html
xxxalbank78
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxAlbanMullaj
1 hr

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
5 hrs

agree  Eva T
105 days